U Zavidovićima su završeni su radovi na adaptaciji objekta Dječiji vrtić u svrhu otvaranje modernog Co-working centra u Zavidovićima.
Co-working je dijeljeni uredski prostor, odnosno, radi se o većem prostoru sa više kancelarija koje su samo djelimično fizički odvojene. Pored toga tu se nalazi sala za projekcije i sala za sastanke. Co-working centar opremljen je čajnom kuhinjom sa trpezarijom.
Ciljni korisnici Co-working Zavidovići Youth Hub (CoZY HUB) su firme, obrti, nevladine organizacije ili mali timovi i pojedinci koji imaju potrebu za fizičkim radnim mjestom na kojem žele imati mogućnost umrežavanja, saradnje i razmjene ideja ili timovi većih korporacija koje rade na daljinu, a korisnici će ovdje imati podršku kao i smjernice i ideje od strane onih koji iza sebe imaju bogato iskustvo.
U planu je organizacija edukacija, treninga kao i kulturnih i drugih događaja.
Korisnicima prostora će se kroz različite programe pružiti operativna i pravna podrška, platforma za edukaciju i profesionalni razvoj, kanali za samopromociju, umrežavanje i poslovne prilike, te cjenovno pristupačna reprezentativna i društveno integrirana uredska infrastruktura za svakodnevni rad i sastanke s poslovnim saradnicima i klijentima. CoZY HUB je polazna osnova za mnoge početnike, te pruža inspiritivnu radnu atmosferu za poticanje novih projekata i ideja, kvalitetan prostor za rad i networking – razmjenu iskustava sa osobama sličnih interesa, a sve s ciljem stvaranja povoljnijeg lokalnog poslovnog okruženja.
Radovi na sanaciji i adaptaciji dijela prostorija Dječijeg vrtića su podrazumijevali kompletnu rekonstrukciju u smislu zamjene krova, zamjene stolarije, sanacije unutarnjih zidova i podova, uređenje toaleta, ugradnju rasvjete, te zamjenu vodovodnih i elektro instalacija kao i instalacije grijanja.
Co-working centar opremljen je novim namještajem: uredskim stolovima i stolicama, linijskim sećijama, polukružnim sofama, niskim stolovima, plakarima, radnim stolovima za štampače i plotere.
Također, izvršena je ugradnja zidnih dekora – heksagon kao i ugradnja mini kuhinje sa elementima i pratećom opremom. Za potrebe Co-working centra nabavljena je i nova kompjuterska i elektronička oprema.
Za realizaciju ovog projekta bila su potrebna značajna finansijska sredstva, u iznosu od oko 180.000 KM.
Sredstva u iznosu od 100.000 KM osigurana su kroz Grant shemu „Poboljšanje dostupnosti i kvaliteta javnih usluga u općinama i gradovima u FBiH“.
Sredstva za realizaciju Grant sheme osigurale su Vlada Federacije Bosne i Hercegovine kroz Federalno ministarstvo finansija, kao i Vlada Švicarske putem Projekta integriranog lokalnog razvoja (ILDP), koji predstavlja zajednički projekat Vlade Švicarske i Razvojnog programa Ujedinjenih naroda (UNDP) u Bosni i Hercegovini (BiH).
Preostali iznos sredstava potreban za potpunu realizaciju projekta obezbijeđen je kroz Budžet Općine Zavidovići.